Lorem Ipsum is simply dummy text of the printing and typesetting industry. Lorem Ipsum has been the industry's standard dummy text ever since the 1500s, when an unknown printer took a galley of type and scrambled it to make a type specimen book. It has survived not only five centuries, but also the leap into electronic typesetting, remaining essentially unchanged. It was popularised in the 1960s with the release of Letraset sheets containing Lorem Ipsum passages, and more recently with desktop publishing software like Aldus PageMaker including versions of Lorem Ipsum.

jueves, 14 de abril de 2011



UN ENCUENTRO ETERNO

Y es que tu amor me encontró desnuda
en esa ciudad de sueños…
donde anidan los jilgueros y las rosas
florecen en mis labios rojos

Y bajo el ocaso de tus párpados dorados
contemplando mi horizonte tibio…
en medio del compás del viento
donde vida, resuenan nuestros sueños

Y es que la noche me encontró callada
con mi boca apretada a tu silencio…
besando los sentidos de tu cuerpo llano
después de cabalgar mis campos

Y tus manos llenas de caricias blancas
con racimos nacarados de sonrisas…
pretendieron sostener mi rostro claro
a la espera de tu boca abierta y un beso callado

Y es que tu amor me encontró a la espera
…de toda la grandeza de tu alma!

Eileen

0 comentarios: