Lorem Ipsum is simply dummy text of the printing and typesetting industry. Lorem Ipsum has been the industry's standard dummy text ever since the 1500s, when an unknown printer took a galley of type and scrambled it to make a type specimen book. It has survived not only five centuries, but also the leap into electronic typesetting, remaining essentially unchanged. It was popularised in the 1960s with the release of Letraset sheets containing Lorem Ipsum passages, and more recently with desktop publishing software like Aldus PageMaker including versions of Lorem Ipsum.

sábado, 9 de abril de 2011


ASÍ DESPACIO…

Avanzo lento,
como la arena en las orillas de tus playas
como los vientos, cuando no existen tormentas,
y los sueños…con los pliegues de mi boca

Avanzo lento...
ay vida mía y permanece intacto
en todos los perfiles de mi rostro…
o justo en medio de mi boca con un beso

Que yo voy a deslizarme por tus poros
como el tímido susurro del rocío…
que cae de tu pecho hacia tu ombligo
llegando a reposar en tu querer!

Eileen

1 comentarios:

mario dijo...

Este poema es precioso mi amor, que musa, que bello!!