Lorem Ipsum is simply dummy text of the printing and typesetting industry. Lorem Ipsum has been the industry's standard dummy text ever since the 1500s, when an unknown printer took a galley of type and scrambled it to make a type specimen book. It has survived not only five centuries, but also the leap into electronic typesetting, remaining essentially unchanged. It was popularised in the 1960s with the release of Letraset sheets containing Lorem Ipsum passages, and more recently with desktop publishing software like Aldus PageMaker including versions of Lorem Ipsum.

miércoles, 2 de marzo de 2011


YA NO ES NADA

No es la noche
Ni tus ojos
Ni mi alma

Es esta bruma intensa
Que me envuelve

Que da vuelta en la esquina
y se pierde entre tus muslos
de robles clandestinos y sin tala

No son mis manos
Ni mis labios
Ni tu boca

Es el grito a soledad
Lo que se escucha
a punto de cerrar la puerta

Es el frío del invierno -afuera
y aquel fuego de la hoguera
...que se apaga

Ni soy yo
Ni tú...
Ni nadie

Es tan sólo la sombra tenue
De tu paso...
y el fuego de la estancia cuando arde

Y de cielo al madrigal
Un verso suelto...
que se pierde entre la estrofa
(de tus besos)

No es mi frente
ni el sudor
de mi lamento

Es la loca intensidad
DE TU SILENCIO!

Eileen

0 comentarios: