Lorem Ipsum is simply dummy text of the printing and typesetting industry. Lorem Ipsum has been the industry's standard dummy text ever since the 1500s, when an unknown printer took a galley of type and scrambled it to make a type specimen book. It has survived not only five centuries, but also the leap into electronic typesetting, remaining essentially unchanged. It was popularised in the 1960s with the release of Letraset sheets containing Lorem Ipsum passages, and more recently with desktop publishing software like Aldus PageMaker including versions of Lorem Ipsum.

viernes, 18 de marzo de 2011


SUPLICIO…

Y es que el castigo de tu ojos
me miró de frente…
y los míos han llorado su desprecio
menesterosos de tantos sueños…
y huérfanos en los silencios vagos

Donde el viento reclama tus recuerdos
y donde a solas (las migajas de los cielos)
…se derramaron de tus labios…
con un beso de luna que se enreda en mis cimientos
y me deja bajo el celo de la cárcel de tus besos

Y me pierdo en la desdicha de tu ausencia
que deambula sin sentido en la comarca…
que me azota con sus látigos de grana
cuando a solas se desnuda la mañana!

Eileen

0 comentarios: