Lorem Ipsum is simply dummy text of the printing and typesetting industry. Lorem Ipsum has been the industry's standard dummy text ever since the 1500s, when an unknown printer took a galley of type and scrambled it to make a type specimen book. It has survived not only five centuries, but also the leap into electronic typesetting, remaining essentially unchanged. It was popularised in the 1960s with the release of Letraset sheets containing Lorem Ipsum passages, and more recently with desktop publishing software like Aldus PageMaker including versions of Lorem Ipsum.

domingo, 13 de marzo de 2011



VOLVIENDO A CASA

Yo dibujaré tu mirada
y repasaré tus caminos,
como pétalos de nardo en tus jardines

Y cantaré desnuda bajo el alba
y danzaré bajo la luna blanca
ante tus ojos de esmeraldas

Y en tus manos, voy a dejarte el alma
como un capullo fresco…
antes de que amanezca

Más tú mi amor…sueña conmigo…
como yo con tu cariño
en mi silencio

Allí donde me pierdo a solas
esas veces…
de caminar lento y sediento

Más nunca te detengas vida
a mirar la nostalgia que asoma
en los abismos de la ausencia

Tú sigue la marcha lenta
aunque adolorida…
o aunque te sangren las heridas

Porque más vale llegar sin nada
y empezar de nuevo…
que morir en soledad en el destierro!

Eileen

0 comentarios: