Lorem Ipsum is simply dummy text of the printing and typesetting industry. Lorem Ipsum has been the industry's standard dummy text ever since the 1500s, when an unknown printer took a galley of type and scrambled it to make a type specimen book. It has survived not only five centuries, but also the leap into electronic typesetting, remaining essentially unchanged. It was popularised in the 1960s with the release of Letraset sheets containing Lorem Ipsum passages, and more recently with desktop publishing software like Aldus PageMaker including versions of Lorem Ipsum.

lunes, 7 de marzo de 2011


A GRITOS DE PIEL

No puedo dejar de mirarte
(me tienes cautiva)
de toda la esencia insolente
que lleva tu vida

Del eco por más indiscreto
(de tantos gemidos)
de todo el preludio perfecto
buscando su nido

No puedo acallar los silencios
(de todo tu cuerpo)
se escucha la voz y el murmullo
de los sentimientos

Se palpa la furia salvaje
(de tu selva abierta)
en medio de todo el paraje
de mi piel morena!

Eileen

1 comentarios:

Anónimo dijo...

Verdad, la tienes al invitarme a tu blog, y todo un mundo nuevo se despierta ante mis ojos.
Casi todo lo que leo me atrapa, hasta me has irritado con tu desamor, cuando en realidad, amas mas allá de tus palabras.

Un saludo Alberto Castillón