Lorem Ipsum is simply dummy text of the printing and typesetting industry. Lorem Ipsum has been the industry's standard dummy text ever since the 1500s, when an unknown printer took a galley of type and scrambled it to make a type specimen book. It has survived not only five centuries, but also the leap into electronic typesetting, remaining essentially unchanged. It was popularised in the 1960s with the release of Letraset sheets containing Lorem Ipsum passages, and more recently with desktop publishing software like Aldus PageMaker including versions of Lorem Ipsum.

domingo, 13 de marzo de 2011



ARRULLOS

Lo acaricio despacio…
como bordando el cuerpo suyo
de encajes y jazmines blancos,
sobre este cuerpo mío moreno claro

Me sumerjo en sus ojos negros
como queriendo llegar al alma…
en ese mar suyo de silencios suaves
y palabras siempre tiernas

Lo acaricio despacio…sí…
y es que me falta esencia
para tocarlo vida, como se toca lento,
en esta marcha hacia su boca fresca

Porque beberlo quiero
como se bebe el vino blanco…
allí en sus labios tibios,
tan llenos de todos mis secretos

Y embriagarme hasta que el viento
me arrebate los suspiros…
y enrede mis cabellos negros
en esos dedos suyos de lino fino

Y es que lo acaricio despacio…sí…
en el terruño suave de mi regazo tibio,
donde este amor que ya no es mío
se arrulla en su infinito!

Eileen

0 comentarios: