Lorem Ipsum is simply dummy text of the printing and typesetting industry. Lorem Ipsum has been the industry's standard dummy text ever since the 1500s, when an unknown printer took a galley of type and scrambled it to make a type specimen book. It has survived not only five centuries, but also the leap into electronic typesetting, remaining essentially unchanged. It was popularised in the 1960s with the release of Letraset sheets containing Lorem Ipsum passages, and more recently with desktop publishing software like Aldus PageMaker including versions of Lorem Ipsum.

miércoles, 16 de marzo de 2011


AMBROSÍAS

Te escuché caer del alma
como agua en las cascadas,
con esa primavera de tus ojos claros
encendiendo estrellas

Y te miré en secreto tantas veces
que mi piel se me erizó completa,
en la danza de tus muslos con la noche
caminando desnudo hacia la luna

Te miré de frente, ay ocaso de sentidos
con el fuego de tu piel marcando todo,
apretando mis silencios con tus labios
susurrante como el canto de los vientos

Y te acercaste lento como sombra tibia
recubriendo mi figura con tus brazos,
y el refugio de tu pecho palpitante
me sedujo entre la piel y tu simiente!

Y mi cuerpo de mujer perdió la calma…
ante todo el plenilunio de tu amor!

Eileen

0 comentarios: